سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با تور ترکیه نوروز 99

آشنایی با تور ترکیه نوروز 99

 

تعطیلات نوروز فرصت خیلی مناسبی برای سفر کردن است و بیشـتر از هم وطنان ما از این حالا به فکر برنامه ریزی برای عید می باشند . برخـی از خانواده ها سفرهای داخلی و نگاه کـرد و بازدید اقوام را ترجیح می دهند و برخـی دیگر تمایـل دارند به یک سفر خارجی بروند. در میـان مقاصدی که برای سفرهای خارجی در نظـر گرفته می شـود ، یک نام همیشه در رده های بالای فهرست است: ترکیه. کشور همسایه ما که در آن می توان هم حال و هوای اروپایی را تجربه نمـود و هم رد پای فرهنگ آسیایی باستانی را دید. کشور سواحل زیبا، غذاهای خوشمزه، بازارهای پر رونق و یک جهـان دیدنی دیگر. با دقت به این توصیفات، تور ترکیه نوروز 99 99 طرفداران بیشـتر دارد.
برای سفر به ترکیه راه های بیشتری در پیش دارید. خوشبختانه ما با این کشور زیبا مرز مشترک زیاد داریم و به این علـت ، سفرهای زمینی هم به آسانـی میسر می باشند . خودروی شخصی، اتوبوس، قطار و خطوط هوایی شیوه های گوناگون سفر می باشند که هر یک طرفداران ویـژه خود را دارند. اشـخاصی که ماجراجویی و سرفرهای پر هیجان را دوست دارند، احتمالا به شیوه زمینی مسافرت می کنند و در راه به بازدید شهرهای گوناگون می روند. با این حال، چنان چه قصدتان از سفر استراحت و کسب آرامش است، خوب است کار را به متخصصان بسپارید. آژانس های مسافرتی برنامه ریزی های متعددی برای ایام نوروز دارند و سفر به ترکیه همیشه یکـی از مهمترین برنامه ها است. با استفاده از خدمات آژانس، دیگر نیازی نمی بـاشد نگران پیدا کردن بلیت و رزرو هتل باشید. پکیج های گوناگون ی به شما عرضه می گـردد که هر یک حاوی طیفی از هتل ها می شوند. با دقت به بودجه و سلیقه خود می توانید یک مورد را گزینش نمایید . در حوزه پرواز هـم همین حق گزینش را دارید. ایرلاین های گوناگون ، پروازهای متعددی به ترکیه دارند و می توانید از میـان مورد های عرضه شده، گزینش نمایید . مسئله با ارزش این است که رزرو سفر را به ایـام پـایان و به خاص اسفند ماه نیاندازید. چون در این روزها با دقت به بیشتر شدن تقاضا، هزینه ها هـم بیشتر شدن می یابند و شانس دارد نتوانید مسائـل دلخواه تان را با هزینه مناسب پیدا نمایید . 

 

معرفی تور ترکیه نوروز 99


قبلی از بلیت و هتل، خدمات دیگری را هـم در سفرهای گروهی اخذ خواهید کرد. مهمترین آن ها بیمه سفر است. با دارا بودن این بیمه چنان چه که احتیـاج به خدمات درمانی داشته باشید با مشکلی مواجه نخواهید شد. جدای از این ، ترانسفر فرودگاهی و لیدر فارسی زبان هـم در اختیارتان خواهد بود.
ترکیه شهرهای دیدنی و جاذبه های متعددی دارد. خوب است پیش از سفر، نواحـی مورد نظـر تان را بشناسید و جاهای دیدنی را حسب سلیقه خود گزینش نمایید تا بتوانید برتریـن استفاده را از تعطیلات خود ببرید. در ادامه برخـی از این مسائـل زیبـا را به شما معرفی می کنیم.
شهرهای ساحلی: اشـخاصی که به تفریحات ساحلی علاقه دارند، در ترکیه با مورد های متعددی رو به رو می شونـد . کوش آداسی، مارماریس و آنتالیا شهرهایی می باشند که زیباترین سواحل را دارند و امکانات رفاهی متعددی را برای مسافران فراهم می کنند. در این شهرها می توانید اسپا و پارک های آبی را در نزدیکـی دریا تجربه نمایید . آب و هوای مدیترانه ای در بیشـتر از سواحل ترکیه موجـب می گـردد حتی در شـروع فروردین هم دمای مطبوعی وجود داشته باشد. 
برتریـن مراکز خرید: بیشـتر از ما به نیت خرید به ترکیه می رویم! این کشور در صنعت پوشاک و پارچه یکـی از قدرت های آسیا است و اما سوغات زیاد دیگری هـم دارد. زیادترین و برتریـن مراکز خرید ترکیه در استانبول می باشند ولی در شهرهای دیگر هم می توانید پاساژهای خوبی پیدا نمایید . اما فستیوال های خرید شهر وان را هم نبایستی نادیده گرفت. 
بناهای تاریخی و موزه ها: کشور ترکیه تاریخ خیلی کهنی دارد و مدت ها تحت سلطه امپراتوری های گوناگون بوده است. به این علـت بناهای تاریخی متعددی در آن وجود دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند . نمونه های بیشـتر را می توان مثال زد. مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، شهر باستانی اِفِسوس، غارها و منـزل های سنگی کاپادوکیا و ... 
طبیعت گردی: بیشـتر از اشخاصـی در سفر، جذب مناظر طبیعی خواهند شـد و علاقه ای به شلوغی شهرها و هتل های لوکس ندارند. برای این گونه سلیقه ها هـم ترکیه می تواند یک بهشت باشد. طبیعت این کشور خیلی زیبا است. به عنوان مثال می توان از چشمه های پلکانی پاموکاله نام برد. اولیـن چشمه های آب شور دنیا که در بستری پلکانی از سنگ های تراورتن و رسوبات آهکی جریـان دارند و منظـر ه آن ها به خاص در زمان غروب آفتاب بی مثل است. برای اشـخاصی که مناظر جنگلی را تمایل دارنـد و تمایـل دارند در تور ترکیه نوروز 99 زیاد از شهرهای بزرگ فاصله نگیرند، پولونزکوی یک گزینش مناسب خواهد بود. روستایی در نزدیکـی استانبول با مسیرهای پیاده روی جنگلی خیلی زیبا، هوای پاک و رستوران های کوچکی که خوراک های خوشمزه سنتی سرو می کنند. 

 

منبع: آشنایی با تور ترکیه نوروز 99